این روزها که تکنولوژی، همه کسب و کارها را به شدت تحت تأثیر قرار داده است و شبکه های اجتماعی هر کدام بستری برای فعالیت و کسب درآمد شده اند، داشتن یک وبسایت مناسب، نقش مهمی در پر رونق تر کردن کسب و کار و موفقیت در این زمینه، خواهد داشت. طراحی سایت وکالت نیز بر اساس مواردی که در بالا ذکر کردیم، در بین وکلا از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از راه هایی که این روزها افراد به کار می گیرند تا بتوانند وکیلی مناسب برای امور خود پیدا کنند، جست و جو در اینترنت و پیدا کردن وکلا از طریق وبسایت‌ها است؛ به همین دلیل طراحی وبسایت برای وکلا می تواند نقش مهمی داشته باشد. در ادامه نحوه طراحی این سایت‌ها و مواردی که باید در محتواهای آن ها رعایت شود را بررسی و تحلیل خواهیم کرد.

طراحی سایت وکالت

چرا وکلا به طراحی سایت وکالت نیاز خواهند داشت؟

پیش تر توضیح دادیم که هر شغلی از جمله وکالت در دنیای امروز که اینترنت و تکنولوژی حرف اول را می زند، نیاز به وبسایت و بسترهای ارتباط رسانی و ارتباط گیری در دنیای مجازی خواهند داشت. وکلا نیز دقیقاً به همین دلیل باید به فکر طراحی سایت وکالت برای خود باشند. پاره ای دیگر از دلایل که در زیر به آن ها اشاره می کنیم نیز اهمیت این موضوع را پررنگ تر می کنند. پس اگر می خواهید در بازار کسب و کار عقب نمانید، سریعا به فکر یک سایت داینامیک و حرفه ای باشید.

  • بازاریابی اینترنتی

بازاریابی در تمامی مشاغل، از وکالت گرفته تا هر شغل دیگری که تصورش را بکنید، می تواند امری ضروری و واجب باشد. در گذشته که خبری از این همه پیشرفت تکنولوژی نبود، امر بازاریابی با مشکلات و محدودیت های فراوانی رو به رو می شد. اما در دنیای امروز به لطف اینترنت، بازاریابی ها نیز به صورت آنلاین و جذب مشتری از طریق وبسایت ها و یا بسترهای اینترنتی انجام می شود.

  • امکان مشاوره آنلاین

طراحی سایت وکالت با امکان مشاوره آنلاین، یکی دیگر از مهم ترین دلایلی است که باید وکلا در پروسه طراحی حتماً در نظر بگیرند. مخاطبین قطعاً به دنبال حل مسائل خود در کمترین زمان و به آسان ترین شیوه ممکن هستند که با امکان مشاوره آنلاین در وبسایت وکلا، این فرصت برای آن ها فراهم خواهد شد.

  • مخاطبین بیش تر، سهولت بیشتر
این مطلب رو حتما ببینید:
آموزش قدم به قدم مراحل طراحی سایت کاربر پسند!

قطعاً وقتی وبسایتی برای یک وکیل وجود داشته باشد، مخاطبین بیشتری با آن در ارتباط خواهند بود. چراکه ملاقات های حضوری به خصوص در دنیای امروز و سبک زندگی های جدید، هم سخت و هم پر هزینه است. بنابراین وکلا با طراحی وبسایت، امکان جذب مخاطبین و مشتریان خیلی بیشتری را پیدا می کنند.

از کجا برای طراحی اپلیکیشن و وب اپ شروع کنید؟
شما می توانید فرم مشاوره قیمت ما رو پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
سفارش خدمت

 چه امکاناتی در طراحی سایت وکالت باید در نظر گرفته شود؟

حال که از اهمیت ساخت و طراحی سایت وکالت سخن گفتیم، نوبت به آن رسیده است که امکاناتی که باید در طراحی در نظر بگیریم را بررسی کنیم.شما باید نکات مهم قبل از سفارش طراحی سایت را بدانید و یادتان باشد هر چه وبسایتی که دارید از امکانات بالاتری برخوردار باشد و بتواند به نحو احسن گره از کار مخاطبین خود باز کند، مشتریان بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد و کسب وکار شما در دنیای مجازی موفق تر خواهد بود.

پس قطعا شما نیاز به طراحی لندینگ پیج های زیر خواهید داشت:

  • درگاه پرداخت آنلاین

اگر قرار است شما به عنوان یک وکیل در وبسایت خود امکان مشاوره آنلاین نیز فراهم کرده باشید، پس باید درگاهی نیز برای مشتریان ایجاد کنید تا از آن طریق بتوانند هزینه مشاوره خود را پرداخت نمایند. وقتی از طریق وبسایت شما بتوانند مستقیماً به درگاه بانک های مختلف وصل شده و به صورت اینترنتی برای شما پول را واریز کنند، هم سهولت در کار آن ها وجود داشته و هم اطمینان بیشتری نسبت به شما و وبسایت به وجود می آید.

  • وجود روزمه ای از فعالیت های شما

قطعاً کسانی که به شما مراجعه می کنند ابتدا می خواهند بدانند که شما چقدر در کار خود موفق بوده و چه رزومه ای در زمینه وکالت دارید. در واقع می توان گفت با بررسی رزومه و تاریخچه فعالیت شما به عنوان یک وکیل، مشتریان بیشتری نیز به سمت شما جلب خواهند شد. پس کافی است در هنگام طراحی سایت وکالت، یک قسمت را برای معرفی کامل خود و قرار دادن رزومه هایی که دارید، در نظر بگیرید.

  • ارتباط گیری و تماس با شما

یکی از مهم ترین قسمت ها در هر وبسایتی و هم چنین سایت وکالت، ارتباط با صاحبین کسب و کار و تماس با آن ها است. یعنی باید حتما در وبسایت شما قسمتی قرار گرفته باشد که مخاطبین بتوانند از آن طریق با شما تماس گرفته و یا ارتباط اینترنتی برقرار کنند.

  • اطلاع رسانی و اخبار
این مطلب رو حتما ببینید:
utm چیست، چه کاربردهایی دارد و چگونه لینک utm بسازیم؟

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که درهنگام طراحی سایت وکالت باید در نظر گرفت، آموزنده و سرگرم کننده بودن وبسایت است. مشتری به محض این که به وبسایت شما مراجعه می کند، باید با نکاتی جالب توجه، آموزنده و پر محتوا رو به رو شود. این گونه است که سایت شما نه تنها وسیله ای برای ارتباط مشتری ها با شماست که همچنین یک صفحه مفید و پرکاربرد نیز برای مشتریان خواهد بود.

  • نظرسنجی

قرار دادن قسمت هایی تحت عنوان نظرسنجی در هر وبسایتی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام طراحی حتماً باید در نظر گرفت. شما در هر لحظه همواره باید مهارت ها و کارکرد خود را بسنجید؛ این سنجش برآورده نمی شود مگر به کمک مشتریان و مخاطبینی که به شما مراجعه می کنند. در قسمت نظرسنجی می توانید علاوه بر نوع وکالت و فعالیت خود، کارکرد و کیفیت وبسایت وکالت خود را نیز تحت پرسش قرار دهید تا این گونه مطلع شوید که چه فعالیت هایی را در زمینه بهبود کارتان باید انجام دهید.

در طراحی سایت وکالت، رعایت قوانین مربوط به امتیاز بندی های گوگل و بالاتر بودن وبسایت نیز به شدت حائز اهمیت است. مهم ترین هدف از ساخت وبسایت برای امر وکالت، جذب مشتریان بیشتر است؛ پس باید تمامی نکات در طراحی آن رعایت شود تا بتواند در دسته بالاترین وبسایت ها در سرچ گوگل قرار بگیرد. در این زمینه بهتر است که طراحی وبسایت خود را به افراد متخصص و کارشناسان سئو بسپارید تا وبسایتی با امتیاز بالا برای شما بسازند.

 

طراحی سایت وکالت

مزایای طراحی سایت وکالت

پیش تر از اهمیت و نتایج طراحی سایت وکالت سخن گفتیم. در این جا به طور کلی مزایایی را بررسی می کنیم که طراحی این گونه وبسایت ها برای صاحبین مشاغل و همچنین کاربران آن ها خواهند داشت.

  • امکان دسترسی به پرونده ها در هر لحظه و هر مکان
  • امکان آموزش، اعلامیه و اخبار حقوقی به صورت آنلاین
  • مشاوره آنلاین با صرفه جویی در وقت و هزینه های مربوط به رفت و آمد
  • امکان ایجاد یک پنل کاربری برای هر یک از مشتریان و قرار دادن رزومه مربوط به هر مشتری در پنل خودش
  • تبلیغات آسان تر و همه گیرتر در دنیای دیجیتال و آنلاین
  • امکان بک آپ گرفتن از اطلاعات مهم در هر لحظه
  • پرداخت هزینه های مربوط به امور حقوقی و مشاوره ها به صورت آنلاین
  • لینک سازی و افزایش تعداد مخاطبین و دنبال کننده ها از طریق رپورتاژهای آگهی در وبسایت های مختلف
  • و…
این مطلب رو حتما ببینید:
طراحی سایت دندانپزشکی به چه امکانات و اصولی نیاز دارد؟!
جمع بندی و نتیجه گیری

آن چه در این جا بدان پرداختیم، بررسی اهمیت طراحی سایت وکالت و نکاتی که در این طراحی باید مدنظر قرار بدهیم بود. همان طور که در نوشتار بالا اشاره کردیم در دنیای دیجیتال امروز، تمامی کسب و کارها باید دارای وبسایت‌ها و پیج هایی در بسترهای مختلف اطلاع رسانی اینترنتی باشند.

امور مربوط به وکالت نیز از این حیطه خارج نبوده و طراحی وبسایت برای این امور نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. آن چه اهمیت پیدا می‌کند، رعایت تمامی نکات مربوط به طراحی هر چه بهتر وبسایت و بالا بردن امتیاز آن در سرچ گوگل است. از امکانات مختلفی که این وبسایت‌ها باید داشته باشند سخن گفتیم و کیفیت بالای وبسایت و کاربردی بودن آن را یکی از رموز موفقیت شما به عنوان وکیل در کسب و کار خود، برشمردیم.

سؤالات متداول
  • چرا طراحی سایت وکالت امری ضروری است؟

پیش تر بیان کردیم که در دنیای امروز با توجه به پیشرفت پر سرعت تکنولوژی، شما نیز به عنوان وکیل باید وبسایتی داشته باشید تا از آن طریق بتوانید با مشتریان خود، به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز در ارتباط باشید.

  • هزینه طراحی سایت وکالت چقدر است؟

نمی توان عدد دقیقی را برای طراحی وبسایت وکالت اعلام کرد. طراحی سایت با توجه به فعالیت های مربوط به سئو و امتیاز بندی گوگل که روی آن انجام می شود، می تواند هزینه های متفاوتی نیز داشته باشد. اما یادتان باشد هر چه بیشتر برای طراحی وبسایت خود وقت بگذارید و حرفه ای تر آن را طراحی کنید، قطعاً نتیجه ای بهتر دریافت خواهید کرد.

  • وبسایت وکالت چه امکاناتی باید داشته باشد؟

در نوشتار بالا توضیح دادیم که یکی از مهم‌ترین امکاناتی که وبسایت وکالت باید داشته باشد، درگاه پرداخت آنلاین امور حقوقی و حق مشاوره وکالت است. علاوه بر این، قسمت پرسش و پاسخ و ارتباط مستقیم با موکلین نیز از دیگر قسمت‌های مهمی هستند که باید در طراحی سایت وکالت، آن ها را در نظر گرفت.

۵/۵ - (۵ امتیاز)


برچسب ها: دانستنی های وب

مقالات مرتبط

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *